امام جمعه تبریز بستری شد

امام جمعه تبریز بستری شد.

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز چند روزیست در بیمارستان پارس تهران بستری و تحت معالجه پزشکان قرار گرفته است.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان پارس تهران در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر