توییت وزیر امور خارجه در افتخار به حضور زنان در این وزارتخانه

وزیر امورخارجه کشورمان در توییتی به مناسبت روز بین المللی زنان در دیپلماسی، نوشت: به حضور زنان در وزارت امور ‌خارجه مفتخریم.

به گزارش مملکت آنلاین، حسین امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت :«در روزی که در تقویم سازمان ملل متحد روز زنان در دیپلماسی نامگذاری شده، به بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه که نماینده شایسته زن ایرانی هستند، درود می‌فرستم.
‌بانوان، صلح و روابط انسانی را از کانون خانواده به عرصه تعاملات جهانی ارمغان می‌آورند.
‌به حضور زنان در وزارت امور ‌خارجه مفتخریم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر