پلنگ در خیابان‌های قائم‌شهر / یک پلیس زخمی شد

یک قلاده پلنگ صبح امروز در مرکز قائم‌شهر استان مازندران دیده شد که با با تلاش مامورین آتش نشانی زنده گیری شد.

به گزارش مملکت آنلاین، ورود یک قلاده پلنگ به خیابان‌های قائم‌شهر نظم این شهر را بهم ریخته است.

هم اکنون اکیپ‌های امداد و آتش‌نشانی در حال تلاش برای گرفتن این قلاده پلنگ و انتقال او به بیرون از شهر هستند که با تلاش نیروهای آتش نشانی این پلنگ زنده گیری شد.

در حین عملیات تلاش نیروهای انتظامی و محیط زیستی ، یکی از ماموران پلیس زخمی شده است.

روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد: پلنگ سرگردان با استفاده از تفنگ بیهوشی در یکی از باغ های اطراف راه آهن قائم شهر زمین گیر شد و این پلنگ برای انجام آزمایش ها در حال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر