میدان جدید گازی در جهرم پیدا شد

با تلاش متخصصان داخلی، سفره های گازی جدید در جهرم کشف شد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر گفت: اکتشاف میادین گازی در جهرم با تلاش و مطالعات دو ساله و نیم متخصصان حاصل شد.

رضایی گفت: با توجه به پایان مطالعات، این پروژه در حال انتخاب پیمانکار است و در خرداد امسال حفاری چاه‌های گاز جهرم آغاز می شود.

وی  در ادامه به تعلق سهم سه درصدی فروش نفت و گاز به مناطق نفت خیز اشاره کرد و گفت: با اغاز این پروژه می توانیم به ظرفیت هایی همچون پالایشگاه گاز و نیز سهم سه درصدی در فروش نفت و گاز در تامین بودجه شهرستان فکر کنیم.

از اردیبهشت امسال جاده دسترسی و دکل حفاری برای این چاه با اعتبار افزون بر ۷۰۰میلیارد تومان اغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر