معاون استاندار: ادارات کردستان فردا با یک‌ ساعت تأخیر شروع به کار می کنند

ادارات کردستان فردا با یک‌ ساعت تأخیر شروع به کار می کنند.

به گزارش مملکت آنلاین، عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با دستور استاندار کردستان و با توجه به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت به شرایط پیش از کرونا در روز ۱۴ فروردین‌ماه و به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان با یک‌ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده توسط ستاد مدیریت کرونا صورت گرفته و بر این امر نظارت دقیق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر