«خبر ۱۹» شبکه یک هم از کنداکتور حذف شد

بعد از حذف چند برنامه خبری از شبکه یک و دو، این بار نوبت به "خبر ۱۹" رسید که از کنداکتور شبکه اول حذف شود.

به گزارش مملکت آنلاین، تغییرات خبری تلویزیون یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد و بعد از حذفِ «خبر ۲۲:۳۰»، با اعلامِ ریحانه سادات میرصانع گوینده خبر، از امشب «خبر ساعت ۱۹» هم در شبکه خبر پخش می‌شود.

البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد تغییرات چه در بخش خبری و چه بخش‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

بخش خبری «ساعت ۱۹» یکی از قدیمی‌های بخش خبری تلویزیون به شمار می‌رود که همچون بخش خبری ساعت «۲۲:۳۰» سال‌ها روی آنتن بودند و از این پس به دلیل تمرکزگرایی به شبکه خبر کوچ می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر