جدیدترین آمار از دانش‌آموزان واکسینه شده در تهران

۹۲ درصد دانش آموزان واکسن دریافت کرده‌اند.

به گزارش مملکت آنلاین، منصوری، استاندار تهران گفت: وضعیت واکسیناسیون در استان تهران خوب است و به میزان ۹۳ درصد دز اول، ۸۵ درصد دز دوم و ۳۲ درصد دز سوم رسیده است که نسبت به متوسط کشوری بالاتر است.

به گفته استاندار تهران وضعیت عمومی استان تابعی از شرایط کشور است که بر این اساس میزان بستری و ابتلا طی دو هفته اخیر افزایش یافته است.

مدارس برای دانش‌آموزان متوسطه دوم در ۱۵ آبان‌ و برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول در یکم آذر باز شد.

تاکنون ۶۱ میلیون و ۲۰ هزار و ۴۸۷ نفر دز اول، ۵۴ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۲۴۳ نفر دز دوم و ۱۹ میلیون و ۲۳ هزار و ۵۴۰ نفر، دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۴ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۲۷۰ دز رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر