محور هراز همچنان بسته است

محور هراز برای دومین روز متوالی برای بازگشایی تونل نشل تا روز چهارشنبه مسدود است.

به گزارش مملکت آنلاین، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز که از روز دیروز بسته شده بود تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به دلیل انجام عملیات انفجار و بازگشایی تونل نشل مسدود است.
رانندگان در این مدت از مسیر‌های جایگزین سوادکوه و کندوان تردد کنند.
تونل نشل ۲۱ تا ۲۳ آذر امسال نیز به دلیل اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل مسدود و تردد خودرو‌ها در محور هراز ممنوع شده بود.
جاده هراز به طول ۱۴۰ کیلومتر کوتاه‌ترین مسیر اتصال مازندران به تهران است که از شهر رودهن آغاز و به شهر آمل ختم می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر