راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ماه با حضور گسترده مردم در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی در حالی برگزار می‌شود که این مراسم مصادف با روز جمعه و ختم به اقامه نماز عبادی و سیاسی تهران است.

سال گذشته این مراسم به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود و به غیر از رژه موتوری و خودرویی, راهپیمایی مردمی به صورت پیاده در کار نبود اما امسال به علت بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده, امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر