شهرداری تهران، متروخوابی را تکذیب کرد

شهرداری تهران در واکنش به تصاویر متروخوابی، این تصاویر را ساختگی دانست.

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو گفت: شب‌ها فقط کارگران و پیمانکاران شیفت شب در ایستگاه‌ها حضور دارند.

وی در خصوص تصاویر منتشره در مورد متروخوابی در مترو گفت: درهای ایستگاه‌های مترو از ساعت ۵:۳۰ بر روی مسافران بازگشایی می‌شود و نهایتا تا ساعت ۲۳ خدمات‌رسانی شده و ایستگاه از تمامی مسافران خالی می‌شود و درهای ایستگاه‌ها بسته می‌شود و هیچ کس به غیر از کارگران و پیمانکاران اجازه حضور در ایستگاه‌ها را در هنگام شب ندارند.

شایسته اصل گفت: این عکس یک وصله ناجور به مترو است چرا که شرایط مترو به گونه‌ای است که امکان ندارد افرادی برای شب در آنجا بخوابند..

وی در خاتمه گفت: ما معتقد هستیم تصویر ساختگی و هماهنگ شده است و ایستگاه انقلاب اسلامی را به عمد انتخاب کرده‌اند تا با حاشیه‌سازی، عقب ماندگی‌های خود را در زمینه اورهال، خرید تجهیزات، تعمیرات و غیره پوشش دهند و این گاف رسانه‌ای است و خواستند این عکس را به ما بچسبانند در حالی که شرایط مترو به گونه‌ای است که شب‌ها درهای آن بعد از تخلیه کامل مسافران بسته خواهد شد و دوربین‌های نظارتی ایستگاه‌ها نیز به طور مداوم این موضوع را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر