ادعا: دیدار روحانی با رهبری به دعوت آیت‌الله خامنه‌ای بود

داماد حسن روحانی مدعی شد: دیدار اخیر روحانی با رهبری به دعوت آیت الله خامنه ای بود.

به گزارش مملکت آنلاین، روزنامه شرق با کامبیز مهدی‌زاده دامادحسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین مصاحبه کرده است.

 او گفته است:  شخصیت آقای روحانی این‌گونه نیست که در کنجی بنشیند و در خلوت خود باشد. ایشان همیشه در نظام بودند و در سیستم جزو چند نفر اول بودند.

وی افزود: الان هم بیشتر وقت خود را به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می‌گذراند و خاطرات خود را می‌نویسد. جلسات روزانه هفتگی خودشان را هم دارند و البته وقت بیشتری را برای خانواده صرف می‌کند.

کامبیز مهدی‌زاده در خصوص دیدار  روحانی با مقام معظم رهبری توضیح داد که دیدار آقای روحانی و مقام معظم رهبری جلسه‌ای بسیار صمیمی بوده است.  آن مراسمی که دوم آبان برگزار شد و مسئولان به مناسبت کنفرانس وحدت اسلامی به حسینیه امام خمینی رفته بودند، مقام معظم رهبری از آقای روحانی دعوت کرده بودند که حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: هر وقت هم در خانه جمع می‌شویم، ایشان از خاطرات خوب خود با مقام معظم رهبری و مرحوم هاشمی و امام تعریف می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر