به گزارش مملکت آنلاین، شنیده‌های حاکی از آن است که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوشنبه (یک آذر) برای دیدار و گفتگو با مسئولین کشورمان به تهران سفر خواهد کرد.

گروسی در این دیدار با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

پیش از این، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از دعوت گروسی به تهران خبر داده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر