پلیس در ممنوعیت تردد شبانه فقط ضابط است

ریالی از محل اعمال جریمه رانندگی به افسران نیروی انتظامی تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در صحن علنی امروز مجلس:  ریالی از محل اعمال جریمه به افسران و درجه داران نیروی انتظامی تعلق نمی‌گیرد و به خزانه می‌رود که ۳۰ درصد آن به شهرداری، ۳۰ درصد به وزارت راه و شهرسازی، ۲۰ درصد برای بیمه مرکزی و بیست درصد دیگر جهت توسعه حوزه رانندگی اختصاص پیدا می‌کند و البته بخش زیادی از آن تعلق نگرفته است.  

نیروی انتظامی نقشی در تعیین ساعات ممنوعیت تردد شبانه ندارد و تنها به عنوان ضابط عمل می‌کند که این موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با کروناست. 

انتهای پیام/

ارسال نظر