تکذیب وجود کاربر غیرواقعی در برنامه شاد

آموزش و پرورش به ماجرای ایجاد اکانت‌های غیرواقعی در شبکه شاد واکنش نشان داد.

به گزارش مملکت آنلاین، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: کاربر غیرواقعی در شبکه شاد نداریم و دانش‌آموزان، معلمان و مدیران باید با کدملی و تاریخ تولد احراز هویت شوند.

وی ازود: وزارت آموزش و پرورش و همراه اول به عنوان پشتیبان این شبکه انگیزه‌ای ندارد تا کاربران غیر واقعی را افزایش دهد و امتیازی هم برای این کار وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از سوم مهر کار را در شبکه شاد شروع کردیم و هر دانش آموز به طور میانگین ٣٢ دقیقه در این شبکه بود، اما الان این میزان به ۵٩ دقیقه رسیده است.

او ادامه داد: از ۴ میلیون و ٢٠٠ هزار دانش آموز تاکنون ٣ونیم میلیون دانش آموز در شاد ثبت نام کردند و این در حالی است که ٩ میلیون دانش آموز سر کلاس خودشان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر