نخست وزیر عراق وارد تهران شد

الکاظمی نخست وزیر عراق دقایقی قبل وارد تهران شد.

به گزارش مملکت آنلاین، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دقایقی قبل در راس هیاتی بزرگ و دولتی وارد ایران شد.

الکاظمی قبل از ترک کشورش درخصوص هدف از این سفر گفت: هدف از این سفر تقویت روابط دوجانبه و ایجاد همکاری در زمینه‌های مختلف وتمرکز بر عمق روابط میان دو کشور دوست است.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: عراق از طریق تقویت شراکت های راهبردی بر اساس حمایت از ثبات و همکاری و دوستی به منظور ایجاد صلح و شکوفایی ،توانست نقش محوری در منطقه ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر