واکنش خطیب‌زاده به پایان ۲۰ سال اشغالگری آمریکا در افغانستان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: 20 سال اشغالگری آمریکا، ارمغانی جز مرگ و ویرانی برای افغانستان نداشت.

به گزارش مملکت آنلاین، سعید خطیب زاده در واکنش به خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان در صفحه توییتر خود نوشت: «20 سال اشغالگری آمریکا، ارمغانی جز مرگ و ویرانی برای افغانستان نداشت.

اکنون فرصتی تاریخی برای رهبران افغانستان است تا با پایان دادن به خشونت و تشکیل دولتی فراگیر، درد و رنج مردم خود را پایان بخشند.

ایران در کنار کشور برادر، افغانستان، می‌ایستد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر