مدارس از اول آبان‌ماه بصورت حضوری باز خواهدشد

همه مدارس از اول آبان بصورت حضوری خواهدبود.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:  پیش‌بینی ما است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

وی افزود: امکان تامین واکسن برای دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چین مدنظر قرار گرفته است و وزارت امور خارجه و سفرا در حال رایزنی هستند.

رئیسی گفت: موضوع واکسیناسیون دانش آموزان نباید اصل قرار گیرد اگر بخواهیم واکسن به دانش آموزان تزریق کنیم واکسیناسیون صرفا برای دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر