یک نماینده مجلس هم به کرونا مبتلا شد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.

به گزارش مملکت آنلاین، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.

راستینه در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر