با دستور وزیر بهداشت، افراد بالای ۱۸ سال قشم و کیش واکسینه می‌شوند

وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاون بهداشت این وزارتخانه، دستور واکسیناسیون جمعیت بومی بالای ۱۸ سال در جزیره قشم و کیش را ابلاغ کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه، دستور واکسیناسیون جمعیت بومی بالای ۱۸ سال در جزیره قشم و کیش را ابلاغ کرد.

در نامه نمکی خطاب به رئیسی آمده است: پیرو اعلام گروه‌های جدید هدف برای واکسیناسیون علیه کووید ۱۹، از آنجایی که جمعیت بالای ۱۸ سال در تمام جزایر خلیج فارس بجز قشم و کیش تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، بنابراین شایسته است برای ثبت‎نام و پوشش واکسیناسیون جمعیت بومی ۱۸ سال به بالا در دو جزیره فوق الذکر اقدام شود.

وی افزود: منظور از جمعیت بومی کسانی بوده که به‌طور مستمر ساکن این جزایر بوده و دارای پرونده الکترونیک سلامت در مراکز جامع سلامت آن جزایر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر