مجلس بزودی رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران را از سر می‌گیرد

یک نماینده مجلس مدعی شد: مجلس به زودی به تخلفات شهردار تهران رسیدگی می کند.

به گزارش مملکت آنلاین، احمد نادری نماینده تهران در مجلس، در توئیتی نوشت:

 روزانه گزارشات زیادی از تخلفات گسترده در ‎شهرداری تهران در دوره جناب ‎حناچی به دفتر اینجانب می رسد.

 از مباحث مالی، قراردادها، نحوه به کارگیری نیروها گرفته تا واگذاری ها و حوزه حمل و نقل و...

ان شاء الله مجلس به زودی به نحو مقتضی به تخلفات ایشان و تیم تحت مدیریتشان ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر