بدهی فدراسیون فوتبال به شستا تسویه شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، از تسویه بدهی فدراسیون فوتبال این کشور به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در مورد بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده، شستا در راستای اجرای دستور مبارزه با تحریم، این اقدام را انجام داده ‌و این اتفاق هم مجانی نیست و تمامی طلب وصول شده است.

گفتنی است که پیش از این اعلام شده بود که ساختمان فدراسیون فوتبال ایران و ساختمان باشگاه پرسپولیس به علت بدهی به شرکت شستا به مزایده گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر