دادستان تهران دستور پیگیری قطعی‌های برق را صادر کرد

دادستان تهران در خصوص پیگیری قطعی‌های مکرر برق، گفت: دستور دادیم که موضوع را از طریق مسئولین مربوطه در حوزه برق پیگیری کنند.

به گزارش مملکت آنلاین، علی القاصی‌مهر در خصوص قطعی‌های مکرر برق، گفت: در همین خصوص در جلسه‌ای در استانداری تهران تشکیل شد و ما به معاون خود در بحث پیگیری حقوق عامه دستور دادیم که موضوع را از طریق مسوولین مربوطه در حوزه برق پیگیری کنند و این دستور را ابلاغ کردیم که موضوع پیگیری شود.

وی درباره این‌که آیا قصوری در این زمینه {قطعی برق}  رخ داده است؟ گفت: موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر