خشم استراماچونی از اعتراض بازیکن جان/ آقایی کنار گذاشته شد

بازیکن تیم استقلال به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال اعتراض سجاد آقایی، هافبک – مهاجم تیمش به نیمکت‌نشینی، این بازیکن را کنار گذاشته و حتی خواستار تمرین کردن او با تیم‌های پایه شده است.

همچنین گفته می‌شود آقایی قرار است قراردادش را با استقلال فسخ کند.

منبع: میزان

ارسال نظر