امروز یکشنبه هم، ادارات و نهادهای دولتی سیستان و بلوچستان تعطیل است

بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت، فعالیت تمام ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش مملکت آنلاین، روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان اعلام کرد که بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا که به ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان اعلام شد؛ با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های استان فردا  یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود.

فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

  همچنین آن دسته از سازمان‌ها که بنا به ضرورت است برخی امور اداری خود را انجام دهند، می‌توانند بدون حضور ارباب رجوع و با رعایت دستورالعمل حضور پرسنل در شرایط بیماری کرونا، نسبت به انجام وظایف اداری خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر