شکایت شیخ دیاباته از استقلال

گفته می‌شود شیخ دیاباته مهاجم استقلال از این تیم شکایت کرده است.

به گزارش مملکت آنلاین، پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفته است: دیاباته شکایت کرده و باید خسارت بدهیم.

وی اضافه کرده است: دیاباته و میلیچ چند ماهی می‌شود که پول‌شان را نگرفته‌اند و حتی دیاباته شکایت هم کرده است و باید کلی هم خسارت بدهیم. میلیچ نیز چندین ماه حقوق نگرفته و باید پول جور کرد و به آنها بدهیم یا باید مطالبات میلیچ را پرداخت کنیم.

مظلومی همچنین گفته است: در حال حاضر مشکلات روی هم جمع شده اما دیاباته امروز و فردا می‌آید و کارهایی انجام شده است تا بیاید و تکلیف او را روشن کنیم و مشکلات بقیه را هم یکی‌یکی حل می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر