تمدید منع تردد از مرزهای قصرشیرین به عراق

منع تردد از مرزهای قصرشیرین به عراق تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش مملکت آنلاین، فرماندار قصرشیرین گفت: منع تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان در این شهرستان به دلیل مقابله با کرونا تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شده و از این رو مسافران حق ورود و خروج از این مرزها را ندارند.

وی افزود: ممنوعیت تردد مسافری پیش‌تر به دلیل مقابله با ویروس کرونا توسط کشورمان اعمال شده که همچنان تمدید شده است.

وی اضافه کرد: محدودیت تنها برای مسافران است ولی مبادلات تجاری در مرزهای قصرشیرین همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر