شکوری: امیدواریم سازمان لیگ درباره پرسپولیس بهترین تصمیم را بگیرد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ایران درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ایران اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت‌های آسیایی هستیم، اما اخبار مربوط به لیگ برتر ایران را دنبال می‌کنیم و اصلا نمی‌خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ایران ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و برخی از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز انجام شد. بار دیگر تاکید می‌کنم امیدوارم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر ۲ تیم برگزار کنند. اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد. از لحاظ فنی و حرفه‌ای و همچنین به خواسته هواداران، امکان بازی در شرایط نابرابر وجود ندارد. حرف ما یک کلام است و هرگز از خواسته منطقی خود کوتاه نمی‌آییم.

شکوری در مورد موفقیت‌های سرخپوشان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کسب سه پیروز متوالی و صدرنشینی در گروه خود لیگ قهرمان آسیا را به هواداران تبریک می‌گویم. باید همه ما قدر این روز‌های خوب پرسپولیس را بدانیم و برای ادامه آن، تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر