پنج برابر شدن تماس با اورژانس تهران در پیک جدید کرونا

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: تماس‌ها با اورژانس تهران بعد از ورود به پیک چهارم شیوع کرونا طی چند روز اخیر پنج برابر شده‌است.

به گزارش مملکت آنلاین، سید حسن حسینی زاده اعلام کرد: در هر ۲۴ ساعت حدود ۲۷ تا ۲۸ هزار تماس با اورژانس تهران برای اخذ مشاوره گرفته می شود.

وی در عین حال گفت: تمام این تماس ها منجر به ماموریت نمی شود.

حسینی زاده افزود: تماس‌های مردمی در خصوص مشاوره کرونا نسبت به نیمه دوم اسفند سال ۹۹، رشد ۷۰۰ درصدی یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر