حادثه در شبکه برق تاسیسات هسته‌ای نطنز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات نطنز خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه‌ای در بامداد امروز (یکشنبه) در بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز خبر داد. 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.

کمالوندی افزود: علل حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر