برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در سال جدید چگونه خواهدبود؟

وزیر علوم گفت: در سال جدید برنامه آموزشی دانشگاه ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می یابد.

به گزارش مملکت آنلاین، منصور غلامی گفت: حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها منوط به وضعیت شیوع کرونا ویروس و تصمیم ستاد ملی مقابله با این بیماری است، امیدوارم در سال جدید این بیماری برچیده شود و شاهد حضور فیزیکی همه دانشجویان در محیط دانشگاه ها باشیم.

وزیر علوم افزود: کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می شود.  در این شرایط دانشجویان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و در اتاق‌های تک نفره خوابگاه‌ها اسکان یابند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های خوبی که در سال جدید در نظر داریم این است که خدمات دانشجویی را در سال جدید بیشتر کنیم و اقدامی که در این زمینه انجام می شود این است که سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها شعبه مستقیم ایجاد کند و معاونت های دانشجویی عملا به واحد این سازمان تبدیل شوند.

غلامی گفت: حضور دفاتر سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها موجب می شود که خدماتی که  سازمان از تهران ارائه می دهد به واحدها واگذار کند تا این واحدها با سرعت بیشتر و بررسی های دقیق تر خدمات را به دانشجو ارائه بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر