قرمز شدن ۵ شهرستان و نارنجی شدن ۸ شهرستان جدید از امروز!

از امروز چهارشنبه ۴ فروردین ۵ شهرستان به شرایط قرمز و ۸ شهرستان جدید به شرایط نارنجی کرونایی تغییر کردند.

به گزارش مملکت آنلاین، با افزایش دوباره آمار کرونایی‌ها در کشور، رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور بر اساس شیوع کرونا در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک منتشر شد و براین اساس ۵ شهرستان به شرایط قرمز کرونایی و  ۸ شهرستان جدید از چهارشنبه ۴ فروردین  به شرایط نارنجی کرونایی تغییر کردند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های سراب (آذربایجان‌شرقی)، خوانسار (اصفهان)، دماوند (تهران)، ایذه و بهبهان (خوزستان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

همچنین شهرستان‌های جلفا (آذربایجان‌شرقی)، بوکان و سردشت (آذربایجان‌غربی)، مبارکه (اصفهان)، آبدانان (ایلام)، قروه (کردستان)، اسلام آباد غرب (کرمانشاه) و بویراحمد (کهگیلویه و بویراحمد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

photo_2021-03-24_00-01-10

 با توجه به روند افزایشی مبتلایان، احتمال تغییر وضعیت شهرستانهای بیشتری از جمله تهران طی روزهای آینده وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر