نمایشگاه بهاره برگزار نخواهدشد

رئیس اتاق اصناف تهران در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران گفت: دستور داده ایم به هیچ عنوان نمایشگاه بهاره برگزار نشود.

به گزارش مملکت آنلاین، قاسم نوده فراهانی در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران گفت: بازرسان ما در کنار نظارت بر نانوایی‌ها تذکرات کافی به آن‌ها داده اند و از فردا صبح نیز بازرسی‌ها تشدید می‌شود.
وی افزود: به نانوایی‌هایی که رعایت نکنند یک اخطار داده می‌شود و اگر باز هم رعایت نکردند و به این اخطار‌ها توجهی نشود، برخورد قانونی خواهد شد.
وی در خاتمه گفت: نمایشگاه بهاره به هیچ عنوان برگزار نخواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر