پلاک‌ها بلا استفاده تا یک سال واگذار می‌شود

رئیس پلیس راهور گفت: شماره بلااستفاده تنها تا یکسال در مالکیت صاحب پلاک خواهد بود.

به گزارش مملکت آنلاین، سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با بخش پیگیری شبکه خبر گفت:در ابتدای طرح شماره گذاری فرد محور، ۶۲ میلیون پلاک را پیش بینی کردیم که تا امروز ۵۵ میلیون از این شماره‌ها به خودرو‌ها اختصاص داده شدهاست.

وی ادامه داد: از این تعداد، در حال حاضر ۲۳ میلیون پلاک استفاده می‌شود و ۳۲ میلون پلاک در انبار‌های ما به اسم افراد نگهداری می‌شود.

هادیانفر در ادامه افزود: شماره بلااستفاده تنها تا یکسال در مالکیت صاحب پلاک خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: قرار شد پلاک‌های بلااستفاده، آزاد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر