انجام بیش از 800 عمل پیوند عضو در شیراز

اورنگ ایلامی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پاندمی کووید 19 و اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پیوند اعضا در کشور همواره سرآمد است، گفت: استمرار روند پیوند اعضا در شرایط بحران کووید 19، وجود زیرساخت‌های مناسب و اساتید برجسته در امر پیوند اعضا در دانشگاه را نشان می‌دهد.

به گزارش مملکت آنلاین، مجید اکبرزاده مشاورعالی معاونت درمان دانشگاه با اشاره به رشد قابل توجه ترویج فرهنگ اهدا و پیوند عضو در فارس، نقش رسانه‌ها را در ترویج این فرهنگ موثر دانست و افزود: پیوند کلیه بالاترین فراوانی را در بین اهدای اعضای بدن به خود اختصاص داده و پیوند این عضو در ماه‌های اخیر در فارس در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر