پایان کار پیام‌رسان ایرانی بیسفون در سکوت

پیام رسانی ایرانی بیسفون در سکوت به کار خود پایان داد.

به گزارش مملکت آنلاین، پیام رسان بومی بیسفون بعد از ۸ سال علی‌رغم دریافت وام پنج میلیارد تومانی از وزارت ارتباطات به‌عنوان یکی از ۳ پیام‌رسان ایرانی دریافت کننده این وام، ۱۵ اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

این پیام‌رسان در پیامی به کاربران خود این موضوع را تاییدکرد.

photo_2021-02-16_09-29-21

سایت فناوری دیجیاتو در تایید این مطلب نوشت:

پیام رسان بیسفون توسط شرکت تراشه سبز ساخته شد و از سال ۹۱ تا سال ۹۳ کارهای توسعه نرم‌افزار انجام شد و برای نخستین بار در سال ۹۳ و در نمایشگاه تلکام از این محصول رونمایی شد. در الکامپ ۹۳ این نرم‌افزار به صورت رسمی در بستر اندروید و iOS ارائه شد و به تدریج قابلیت چت و گروه را نیز به آن اضافه شد.

آخرین به روز رسانی این نرم افزار به دو سال پیش برمیگردد

انتهای پیام/

ارسال نظر