چه خبر از نمایشگاه‌های فروش بهاره؟

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال در هیچ نقطه از کشور نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود با این حال، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

به گزارش مملکت آنلاین، عباس قبادی در گفتگو با برنامه تیتر امشب با استناد به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امسال برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود بجای آن با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: اولویت در حفظ سلامت مردم گذاشته شده است و به هموطنان اطمینان می‌دهیم در تامین کالای شب عید مانع از نوسانات قیمت در بازار شویم.

قبادی از ذخایر ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید خبر داد و افزود: تا حدودی تنظیم بازار به اصناف واگذار شده است و درکنار آن ذخایر میوه هم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از آزاد شدنِ واردات موز به کشور گفت و افزود: موز وارداتی در راه است.

دبیر ستاد تنظیم بازار اتحادیه صنف میوه و تره بار را ناظر بر دلالان و سوداگران میوه شب عید اعلام کرد و افزود: افزایش قیمت میوه در شب عید مقوله ای جداست اما برای تنظیم و کنترل قیمت نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر