ورود خودروها از شهرهای نارنجی به زرد ممنوع!

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: همچنان ورود خودروهای پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای زرد ممنوع است.

به گزارش مملکت آنلاین، به گفته دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است. 

همچنین ورود خودروهای با پلاک بومی از شهرهای زرد نیز به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

بنا به مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرهای زرد هم همانند شهرهای نارنجی و قرمز اعمال خواهدشد

انتهای پیام/

ارسال نظر