۴۶ عضو طالبان کشته شدند

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ۴۶ عضو طالبان خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، وزارت دفاع افغانستان طی اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کرد: در درگیری میان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با شبه‌نظامیان گروه طالبان در ولایت‌های ننگرهار٬ هلمند٬ بلخ و قندهار ۴۶ عضو این گروه کشته شدند.

این وزارت‌خانه اعلام کرد که ۱۶ تن در ننگرهار٬ ۲۱ تن دیگر در هلمند٬ ۷ عنصر دیگر در قندهار و ۲ جنگجوی دیگر در ولایت بلخ در درگیری با نیروهای امنیتی و دفاعی کشته شدند.

براساس این بیانیه٬ طی شبانه و روز گذشته ۲۳ عضو دیگر این گروه نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر