روزی که فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی‌ها کری خواند/ عکس

فرهاد مجیدی بعد از اخراج مقابل پرسپولیس با پیراهن الغرافه به طرفداران پرسپولیس عدد چهار نشان داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، بیست‌ونه فروردین ۱۳۹۱ الغرافه با فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و فرهاد مجیدی از زمین مسابقه اخراج شد. کاپیتان سابق آبی‌ها نیز بعد از اخراج پیراهن تیم خود را کند و در حالی که یک پیراهن آبی زیر آن پوشیده بود، عدد چهار را به هواداران پرسپولیس نشان داد. عددی که به نشان طرفداران استقلال تبدیل شده است. 

5464692

منبع: تسنیم

ارسال نظر