یحیی پرسپولیسی‌ها را جریمه کرد!

کادرفنی پرسپولیس پس از دو نتیجه اخیر این بازیکنان را جریمه کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر و ناکامی این تیم در دو هفته اخیر این تصور را به وجود آورد که بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه خود را از دست داده‌اند ولی به نظر می‌رسد خلاف این موضوع در اردوی قرمزها وجود دارد.

کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم پرسپولیس در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد بازیکنان این تیم پس از تساوی مقابل نساجی از سوی کادرفنی مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده‌اند و قرار است به خاطر شکست مقابل ذوب آهن هم درصدی از قراردادشان کسر شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر