تاجزاده: جایِ پرچم آمریکا، آدمک ترامپ را بسوزانید

مصطفی تاجزاده فعال اصلاح‌طلب به صحبت‌های فواد ایزدی، استاد دانشگاه تهران درباره آتش‌زدن پرچم آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، تاجزاده درباره آتش‌زدن پرچم آمریکا  در توییتر خود نوشت: 

پرچم هر کشوری برای ملتش عزیز است. چرا دلواپسان به‌جای پرچم امریکا آدمک ترامپ را آتش نمی‌زنند تا احساسات میلیون‌ها امریکایی جریحه‌دار نشود و جنگ‌افروزان و تحریم‌گران بهانه پیدا نکنند؟ چرا دلواپسی که جای بزرگانی در دانشگاه تهران نشسته، خواهان سوزاندن بیشتر پرچم امریکا می‌شود؟

منبع: مملکت‌آنلاین

ارسال نظر