استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت کلید خورد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور با درخواست صدور مجوز ۱۰ هزار نیروی انسانی جدید در قالب برگزاری آزمون استخدامی موافقت کرده است.

به گزارش مملکت‌آنلاین، سیدکامل تقوی‌ نژاد روز دوشنبه گفت: با توجه به شرایط موجود حوزه سلامت، مبارزه تمام وقت و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و در کنار آن مبتلا شدن تعداد زیادی از این عزیزان به ویروس کرونا، تسریع در تامین اعتبار و ابلاغ آن جهت رفع مشکلات موجود نیروی انسانی ضروری است.

وی، اظهار داشت: البته جذب ۱۰ هزار نیروی اشاره شده بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت بهداشت، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۹۷ است و در سال جاری نیز درخواست جذب و بکارگیری تعداد ۴۴ هزار نیروی جدید را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه داده ایم.

تقوی نژاد ادامه داد: با راه اندازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی جدید، نیازمند تسریع در صدور مجوزها و برگزاری آزمون استخدامی برای رفع کمبودهای موجود هستیم که انتظار داریم چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر