العربیه: پاکستان ۲۲ خدمه نفتکش توقیف شده ایرانی توسط آمریکا را به ایران تحویل داد
العربیه مدعی شد ۲۲ تن از خدمه ایرانی نفتکش گروگان گرفته شده از سوی آمریکا به پاکستان و سپس به ایران تحویل داده شدند.
به گزارش مملکت آنلاین، برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.
العربیه به نقل از این منابع اعلام کرد، پاکستان خدمه آزاد شده نفتکش ایرانی را به جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.
منابع ایرانی هنوز درباره صحت و سقم این خبر اظهار نظری نکرده اند.
ارتش آمریکا که راهزنی دریایی از اقدامات معمول آن در دولت «دونالد ترامپ» شده است، در جریان محاصره دریایی ایران، اقدام به تعرض به کشتیهای این کشور و در مواردی بازداشت خدمه آنها کرده است.
محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان پیشتر از آمادگی کشورش برای تسهیل بازگرداندن ایمن اتباع ایران از طریق خاک خود خبر داده بود.
انتهای پیام/
ارسال نظر