کشف و ضبط ۲۲ کیلو تریاک در قالب قاچاق خانوادگی در استان بوشهر
ئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف مجموعاً ۲۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در ۲ عملیات جداگانه در گناوه و دیلم خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.
،به گزارش مملکت آنلاین سرهنگ مهدی جعفری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات اول، مأموران با اقدامات فنی متوجه شدند یک دستگاه پراید از مرزهای غربی قصد انتقال تریاک به گناوه را دارد که پس از هماهنگی قضایی، خودرو توقیف و پنج کیلو تریاکِ جاسازیشده کشف شد ،در این عملیات سه متهم دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر افزود: در عملیات دوم، کارکنان فرماندهی انتظامی دیلم و پلیس مبارزه با موادمخدر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی، یک دستگاه پژو پارس را متوقف کردند.
در بازرسی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد که سرنشینان آن شامل دو خانم و یک مرد در پوشش خانواده، قصد انتقال مواد از ایرانشهر به خوزستان را داشتند.
جعفری با اشاره به اینکه هر ۶ متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، تأکید کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت تمام ادامه دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر