استقلال در لیگ کیک بوکسینگ تیم داری می‌کند

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از راه اندازی لیگ برتر کیگ بوکسینگ زنان و مردان بعد از ۳۰ سال و تیمداری باشگاه استقلال در این رشته خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، افشین هادی چگینی  اظهار کرد: سال گذشته با حمایت وزیر ورزش توانستیم لیگ برتر کیک بوکسینگ در رده سنی جوانان را برگزار کنیم که دستاورد خوبی برای فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی داشت و توانستند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته به دنبال برگزاری لیگ برتر بزرگسالان این رشته در زنان و مردان به صورت رفت و برگشت هستیم که تا به امروز ۹ تیم از جمله باشگاه استقلال برای تیمداری در این رشته به صورت رسمی اعلام آمادگی کردند. 

وی گفت: ۳۰ سال است که هیچ لیگی به صورت رفت و برگشت در کیک بوکسینگ زنان و مردان برگزار نشده است، قطعا برگزاری لیگ می‌تواند شروع خوبی برای این رشته باشد تا کم کم با تشکیل تیم‌های ملی کیک بوکسینگ بتوانیم جایگاه این رشته را در آسیا و عرصه‌های بین‌المللی مطرح کنیم. 

چگینی در پاسخ به این پرسش که برای رشد و توسعه کیک بوکسینگ آیا به دنبال جذب مربی خارجی هستید یا خیر؟ افزود: ما بهترین مربیان را در کیک بوکسینگ داریم که سطح فنی آن ها کمتر از مربیان خارجی نیست، بنابراین ضرورتی برای جذب مربی خارجی در  این رشته احساس نمی‌شود.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی همچنین در پایان از حضور دو رشته سامبو و کشتی کورش در مسابقات جهانی عشایر خبر داد و افزود: مسابقات جهانی عشایر شهریور در قزاقستان برگزار می‌شود که قرار است ۳ ورزشکار در رشته سامبو و یک ورزشکار در کورش برای نخستین بار در مسابقات جهانی عشایر شرکت کنند که هر ۴ ورزشکار شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر