هشدار فرماندهی نیروی دریایی سپاه به دشمن

فرماندهی نیروی دریایی سپاه در پیامی بار دیگر نسبت به هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

به گزارش مملکت آنلاین، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در این پیام تاکید کرد که هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران، تهاجم سنگین علیه یکی از مراکز آمریکایی در منطقه و کشتی‌های دشمن را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر