کارمندان ادارات استان خوزستان، ۵ فروردین دورکار شدند

استانداری خوزستان اعلام کرد فعالیت ادارات استان در روز چهارشنبه پنجم فروردین به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش مملکت آنلاین، در اطلاعیه‌ سوم فروردین استانداری خوزستان آمده است:

"به اطلاع هم‌استانی‌های گرامی می‌رساند فعالیت ادارات خوزستان روز چهارشنبه ۵ فروردین به صورت دورکاری خواهد بود."

انتهای پیام/

ارسال نظر