جان باختگان حادثه انفجار در بندرعباس به ۲ تن رسید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از جان باختن یک تن دیگر بر اثر حادثه انفجار بندرعباس خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مهرداد حسن زاده با اشاره به حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی که ظهر شنبه به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این حادثه دارای ۱۴ مصدوم و یک فوتی بوده است که با وجود تلاش‌های کادر درمان، یکی از مصدومین جان خود را از دست داد.

وی افزود: جان باخته، خانمی است که وظیفه نگهداری و پرستاری از کودک چهار ساله‌ای را بر عهده داشته است ودر حادثه روز شنبه فوت شد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ نفر از مصدومین این حادثه تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر