مدارس استان کرمانشاه غیرحضوری و ادارات با تاخیر باز خواهدشد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس در ۱۱ شهرستان استان و آغاز به‌کار ادارات با دو ساعت تأخیر در روز شنبه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا حیدری با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا، سرمای شدید و لزوم مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با موافقت استاندار کرمانشاه، فعالیت تمامی مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر، به‌جز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدارس بخش گواور و دهستان چله در شهرستان گیلانغرب نیز مشمول این مصوبه بوده و فعالیت آموزشی آن‌ها در این روز به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت ادارات و بانک‌ها تصریح کرد: ادارات و نهادهای دولتی و همچنین تمامی بانک‌های استان، به‌جز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، فردا با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: مراکز درمانی، بهداشتی، امدادی و خدماتی استان از این تأخیر دو ساعته مستثنا هستند و فعالیت آن‌ها طبق روال عادی ادامه خواهد داشت، اما این تأخیر شامل بخش گواور و دهستان چله نیز می‌شود.

وی در پایان هدف از اتخاذ این تصمیم را حفظ ایمنی شهروندان، مدیریت مصرف انرژی و کاهش تبعات ناشی از سرمای شدید عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر