مدارس ابتدایی استان ایلام غیرحضوری و ادارات با تاخیر باز خواهدشد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت که مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی استان به دلیل سرمای هوا برای امروز (چهارشنبه) غیرحضوری و فعالیت همه اداره‌های دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با دو ساعت تاخیر راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش مملکت آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، علی‌محمد پاکدل‌نژاد اطهار کرد که با توجه به گزارش‌های هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما و استقرار سرمای هوا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مدیریت بهینه مصرف حامل‌های انرژی بنا به تصمیم کارگروه انرژی و با موافقت استاندار ایلام فعالیت مدارس ابتدایی امروز (چهارشنبه) در بستر شاد انجام می‌شود و فعالیت اداره‌ها نیز با تاخیر دو ساعته آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد که این تاخیر شامل مراکز امدادی، درمانی، خدماتی و عملیاتی نمی‌شود و این مراکز طبق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد و همچنین، مادران شاغل دارای کودک زیر شش سال و مادران دانش‌آموز ابتدایی با موافقت مدیران می‌توانند به صورت دورکار فعالیت کنند.

وی افزود: آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از شهروندان خواست با مصرف بهینه انرژی، حداکثر همکاری و صرفه‌جویی لازم را برای جلوگیری از قطعی برق و افت فشار گاز و تأمین رفاه و آسایش هم‌استانی‌ها به عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر